Rabu, 10 Januari 2018


Kini Laudya Cynthia Bella sedang meniti kebahgiaan bersama suaminya Engku Emran.Pernikahan mereka menjadi perhatian di negara Indonesia dan juga Malaysia.

Bagaimanapun, perkahwinan terdahulu Engku Emran dan juga primadona Malaysia iaitu Erra Fazira yang telah dikurniakan seorang anak perempuan yang cantik bernama Engku Aleesya.

Baru-baru ini,menerusi akaun Instagram milik Erra Fazira mengatakan berpeluang bertemu dengan Chelsea yang berkunjung ke Kuala Lumpur bagi mempromosikan Filem terbaru Ayat-ayat Cinta2. 

Namun,artis Indonesia itu juga memberi kata-kata semangat kepada Alessya supaya cepat sembuh.

” Hai Aleesya! Semoga cepat sembuh, nanti jumpa Kak Chelsea di Jakarta ya, I Love You”



Subhanallah.. cantik sungguh pelakun dr seberang @ChelseaIslan .. andai ini yg dikatakan wajah mirip Aleesya.. ahhhhh.. tinggi sangat compliment utk si kecik.. Chelsea ini super gorgeous.. Aleesya muka melayu+cina+india .. si cantik chelsee ni wajah pan asian yg meletop top topppp.. anyway.. tq kakak Chelsea for the wishes.. moga sukses terus ya.. muah muahhh 😙

Namun, ada segelintir netizen mengatakan Aleesya mirip dengan bintang cantik Indonesia iaitu Chelsea Islan.Bukan saudara  tetapi wajah mereka sungguh mirip sekali.







Sumber : Instagram Erra Fazira.

1 Comments:

avatar
Aksel Juro delete 26 Agustus 2019 pukul 09.17

Setiap Hari ada bonus menarik dari kami.

Minimal Depo 50rb sudah bisa bermain game judi online

FREE PENDAFTARAN !!! DI B O L A V I T A

WA : +62812-22-22-995
Line : cs_bolavita
Wechat : Bolavita

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post