Senin, 11 Desember 2017

Baru-baru ini ternampak satu foto yang dikatkan mirip pelakon dan juga bekas isteri Adam Shahz,Fatin Afeefa bercium dengan kekasih bertebaran di media sosial.Menurut selebriti tersebut,dia tidak mengetahui kkewujudan foto tersebut dan dia waras untuk tidak berbuat sedemikian.

Selebriti tersebut juga dikatkan sangat terkejut apabila dituduh sebagai wanita dalam gambar tersebut bercium bersama kekasih.

"Saya tak tahu tentang foto tersebut dan itu bukan saya.Gila ke saya nak buat benda begitu kemudian post di Instagram.

"Sejujur,dua minggu lalu saya ada dengar fasal isu ini tapi saya tak tengok lagi gambar itu dan tak tahu siapa wanita mirip wajah saya.

"Seingat saya,hujung bulan lalu,Instagram saya tidak boleh diakses dan hanya boleh digunakan semula pada pagi hari keesokannya.Tetapi tak ada pula foto cium tersebut.Pelik! katanya.

Dalam masa yang sama,Fatin juga berkata ada individu cuba menfitnah dirinya berdasarkan kenyataan yang beri dalam artikel tersebut.Ruang gosip sebuah akhbar tempatan telah memaparkan penyebaran foto seorang wanita yang dipercayai seorang janda bercium dengan kekasih.

"Saya rasa ada yang cuba nak jatuhkan saya dengan fitnah begini.Saya dah baca gosip tersebut dan kenyataan yang diberikan seperti cuba merujuk kepada saya.

Namun Fatin juga mengetahui angkara siapa yang melakukannya.Dia juga akan bersabar terlebih dahulu.Sekiranya pihak tersebut melampau batas,Fatin tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah. 

Sumber : Mstar Online.

This post have 0 Comments


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post