Kamis, 21 Desember 2017


Baru-baru ini ada ternampak Sakinah berkongsi satu komen daripada seorang netizen yang cuba menegur suaminya,Alif Adha.Teguran tersebut mungkin agak berlebihan lebih lagi ia melibatkan suaminya.

Malahan lelaki tersebut dengan biadapnya meninggalkan komen kononnya suami Sakinah boleh dikategorikan sebagai dayus taida maruah kerana memniarkan Sakinah sebegitu dengan lelaki lain.

Tanpa memanjangkan cerita Aliff hanya membalas "k" sebagai tanda sudah membaca komen ini.Namun lelaki tersebut terus menyerang dan membalas meminta Aliff mengaminkan segala doa bukannya hanya menjawab 'k' seperti lelaki yang tiada maruah.

Bagaimanapun,Aliff dengan terbuka dan tenanag meminta maaf sekiranya dia gagal menjadi seorang suami yang sempurna hingga menyigung beberapa pihak.Melihat ketegangan yang berlaku,Sakinah tidak mendiamkan diri.Dia juga ada meninggalkan sedikit kata dua kepada semua orang terutamanya individu yang 'menasihati' suaminya di Insta Storienya.





Malahan,Sakinah meminta untuk orang ramai jangan libatkan suaminya dalam hal kerjayanya.Sebaliknya jika ada yang tidak puas hati terus salurkan kepadanya kerana itu tanggungjawab sebagai seorang pelakon.



This post have 0 Comments


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post